čtvrtek 14. ledna 2016

Pozitivní týden #2

Co mi zpříjemnilo předešlých sedm dní?

1. Postavila jsem si sněhuláka :-D
Jo, je to malinko dětinské a navíc nepřežil noční oblevu, ale v tu chvíli jsem si to užila s ryzí a nefalšovanou radostí :-).

2. Spoustu času stráveného na gauči s knihou :-)
Mrňous někde chytl rýmečku, a protože je to správný chlap, pořádně ho to složilo :-D. Dělám si srandu, prostě měl nějakou virózu, tudíž jsme nemohli procházkovat ani se účastnit jiných miminkovských aktivit, což jsem využila k relaxaci a pochopitelně čtení. Dočetla jsem Píseň krve, přelouskala Dárek z pravé lásky a Hudbu ticha a ještě stihla rozečíst Živly Calderonu (jo, mám nějakou fantasy slinu :-)) aneb takhle nějak si představuju mateřskou :-D.

3. Provětrala jsem šatník
S novým rokem jsem pod vlivem knihy Madame Chic dopřála svému šatníku řádnou odtučňovací kúru a vyřadila vše, co nenosím, protože - se mi nelíbí/nesedí mi/byla to naprosto nevhodná koupě v slevě/kdysi jsem nosila, ale už je to dost demodé/to syslím pouze z nostalgie… A musím říct, že to je doslova očistný pocit, se zbavit starých a nepoužívaných věcí. Navíc mám ve skříni najednou spoustu místa, takže mám dobrý důvod vyrazit na nákupy! :-D

4. Milé a báječné odpoledne s novými kamarádkami a jejich dětmi
Věřte nebo ne, ale přestěhovat se těsně před porodem do velkého města 350 km daleko od rodiny a přátel, kde neznáte ani nohu, není vůbec snadné…  Ale když se chce, všechno jde, tudíž děkuji za skvělé setkání a už se nás s mrňousem jen tak nezbaví :-D.

5. Tip na výborný raw pudink
Dostala jsem nejprve ochutnávku, a poté co jsem se olizovala až za ušima, jsem vysondovala i recept :-). Rozmixujte banán, hrušku, kokosový olej a kakao (či karob, poté je to vhodné i pro děti) a máte skvělou, chutnou a zdravou svačinku :-).

A jak vy jste si užili tento týden? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)