pondělí 28. srpna 2017

Něco vám řeknu... + soutěž :-)

Je to krásné, je to báječné, je to jedna z nejlepších věcí, co se mi v životě stala... Budu se vdávat! :-)



Celou dobu se s mým milým v názoru na manželství krapet míjíme, na začátku jsem to byla já, kdo rezolutně prohlašoval, že svatba je přežitek a že děti jsem ještě ochotna zmáknout, ale pod čepec mě nikdo nedostane. S příchodem dvou prťat se karty obrátily a já změnila názor, zatímco můj milý na mé nenápadné pobídky prohlašoval, že on papír na lásku nepotřebuje a radši si za peníze, které by padly na svatbu, zajedeme na dovolenou. Tak jsem se smířila s tím, že si bílé šaty nikdy neobleču a za pár let budu dětem vysvětlovat, proč se maminka jmenuje jinak, a ono to přišlo :-).

Žádost o ruku proběhla ve Zlaté koruně v jižních Čechách, pro nás významném místě, kde jsme se poznali, zamilovali, spáchali první polibky pod hvězdami, zkrátka romantika jako vyšitá. A tak se kruh uzavírá a tak klášter ve Zlaté koruně pro mě už vždycky bude něco víc než jen pouhá turistická atrakce.

Prstýnek je nádherný, jednoduchý, přesně v mém stylu. Mám z něj velikou radost a ne proto, že bych si tak cenila drahého šperku, ale hlavně pro to, co symbolizuje - že mě někdo miluje natolik, že počítá s tím, že spolu zůstanete až do konce života.

Asi jste pochopili, že mě to nesmírně potěšilo, a pomalu začínám plánovat, kdy a kde ten velký den bude :-).

         Protože chuť rozdávat lásku (třeba i v knižní podobě) je teď převeliká a chci udělat někomu radost, tak vyhlašuji tématickou SOUTĚŽ o knihu Tisíc polibků od Tillie Coleové.



          Podmínky:

          1. Napsat do komentářů, jak proběhla vaše žádost o ruku/jaká je vaše vysněná žádost o ruku.
          2. Připsat emailovou adresu pro kontaktování v případě výhry.
          3. Budu ráda, když dáte like mé fb stránce Secrets of Monis (ale není to nutností, vyhrajete i bez toho :-))

         Soutěž bude ukončena a losování výherce proběhne v neděli 3.9. :-)

30 komentářů:

  1. Má žádost o ruku byla spíše obyčejná, nicméně proběhla na mé narozeniny :-) Určitě bych ji neměnila, jelikož byla s tím, koho miluju ♥ a právě proto byla dokonalá.

    Jinak gratuluji k zasnoubení, ať vám to vydrží a jste spokojení :-)

    blaufik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Na narozeniny je to krásné :-) A právě, že je to s tím, koho miluješ (většinou teda :-D), tak i sebeobyčejnější žádost o ruku je vlastně jedinečná a neobyčejná :-)

      Vymazat
  2. Já vysněnou žádost o ruku nemám a vzhledem k tomu, že aktuálně mám přítelkyni, nemůžu vědět, jestli to nakonec třeba nebudu já, kdo bude jednou žádat. :D Navíc ona přeci jen není ani tak podstatná samotná žádost, jako ten člověk, který s tím přišel. ♥

    A samozřejmě moc gratuluju! Ať se vám svatba vydaří. :)

    deny137@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) Souhlasím, milovaný člověk je určitě víc než jakákoli úžasná žádost o ruku :-)

      Vymazat
  3. My s přítelem už o svatbě také mluvíme, jako mladší jsem vždycky toužila po žádosti na Eifellovce, jelikož miluju Paříž, ale takové dětské představy už jsou u mě pasé :) asi by mi bylo víceméně jedno kde, hlavně chci, aby ta žádost proběhla v soukromí, jen my dva na nějakém romantickém místě (na spoustu lidí si moc nepotrpím) :) spíš než žádost, je pro mě důležitý přímo ten svatební den, který mám už teď naplánovaný do nejmenších detailů a už jen víceméně čekám, až dodělám vysokou :D :)
    Jinak ti moc gratuluji, zvlášť když jsi na to dlouho čekala a přeju ti, ať ti celá svatba krásně vyjde, přesně tak jak si přeješ <3 :)

    michelle.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Jo jo, kdysi jsem taky snila o Eiffelovce :-D ona je to taková klasika, ale svým způsobem už trochu klišé :-)
      A závidím naplánovaný svatební den, já teď trochu plácám od nápadu k nápadu a vlastně vůbec nemám jasno, jak bych si to představovala, takže na výsledek jsem fakt zvědavá :-D

      Vymazat
  4. Nejprve ti chci moc pogratulovat!

    Mě ještě o ruku nikdo nepožádal. Vysněnou žádost o ruku si nijak zvláštně nepředstavuji. Mělo by to být na pro nás dva nějak důležitém místě (třeba tam, kde jsme se poznali, nebo tam, kde jsme se poprvé políbili), ale nejdůležitější je podle mě to, aby se ti dva měli rádi a vydrželo jim to co možná nejdéle. Nejlépe šťastně až do smrti, jako v pohádkách...

    ftcf009@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Přesně tak, ideálně aby takovou žádostí o ruku začalo něco krásného, co vydrží až na věky věků :-)

      Vymazat
  5. U nás proběhla na prodlouženém víkendu v Paříži. Manža si naplánoval, že mě požádá nahoře na eiffelovce...zkazila jsem mu to hned na začátku, když jsem prohlásila, že až nahoru nepojedem, že to je zbytečně dražší a uvidíme to samý co z patra níž. Pak mu to zkazili turisti, protože nečekal(chlap no), že tam bude tolik lidí. Takže mě požádal v parčíku pod Eiffelovkou, když jsme seděli na lavičce a první co řekl potom, když jsem mu řekla že ano bylo, že tu někde cejtí řízky (chlap no) :D. Takže romantika houňo hadr:D. NO ale budem mít letos druhé výročí a asi dobrý:D.
    Gratuluju k zasnoubení a přeju pevné nervy na plánování;).
    e.lisabeth@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Tak to je vtipný, ale i v parčíku pod Eiffelovkou to muselo být krásné :-) Ono ani ti chlapi to nemají úplně jednoduché to všechno naplánovat, aby to klaplo :-D
      A děkuju, a gratuluju k druhému výročí! :-)

      Vymazat
  6. Gratuluju!
    Myslím si, že je jedno jak se to stane, ale že se to stane a že budu šťastná. Ale asi bych si přála, aby to bylo spontánní, jako reakce na něco, co na mě můj vyvolený miluje a najednou cvak:„Vezmeš si mě!“

    verca.vondrackovavevo@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-)
      Jo, takhle spontánní to měla moje kamarádka, bez prstýnku, bez plánování, doma v koupelně, ale o to krásnější a upřímnější to bylo :-)

      Vymazat
  7. Žádost o mou ruku byla přesně taková jakou jsem si představovala �� S přítelem jsme ztrávili nádherný den na horách, když už jsem si myslela, že tento nádherný den končí a když už jsem byla fyzicky vyčerpaná a nechtělo se mi chodit. Tak mne přítel táhl ještě na jeden kopec kde nebylo ani živáčka, podívat se na západ slunce. Právě, když slunce zapadalo za horizont se mne přítel zeptal zdali s ním budu celý život, dojetím mi ukápla slza a nemohla jsem odpovědět jinak než ano. Na tento den nikdy nezapomenu, jedná se o Silvestra kdy jsme mimochodem spolu začali chodit �� veronikasvendova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc krásné :-) Úplně mě to dojalo, jak jsem to četla...

      Vymazat
  8. já na žádost o ruku od toho nej chlapa stále čekám, sice jsem už byla vdaná a taky jsem rozvedená, tenkrát můj princ nepřijel na koni,ale autobusem a termín svatby byl naplánovaný a stále se k ničemu neměl,tak jsem doma chňapla bambus z vázy a požádala ho o ruku sama, ač už spolu nejsme,tak to bylo krásné manželství, jenže naše cesty se rozdělily. Nyní mám s novým partnerem dítě a on se stále nemá k tomu mě požádat o ruku mou i synkovu, tak tak nějak válčíme bez papíru------ kacenkajanku@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já už si taky někdy říkala, jestli nepožádat sama, když se k ničemu nemá :-D Ale vydrž, věřím, že to určitě přijde! :-)

      Vymazat
  9. Moc gratuluji a přeji hodně štěstí a lásky :).
    1. Moje vysněná žádost o ruku je někde na rozkvetlé louce mezi kytičkami pod modrým nebem a sluníčkem. Nebo večer pod hvězdami někdy v létě :).
    2. prochalucka@seznam.cz
    3. Like na tvé stránce mám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) To se mi líbí, to je takové přirozené a nevyumělkované, tak přeji, ať se to jednou vydaří :-)

      Vymazat
  10. Velká gratulace! Ať vám štěstí vydrží i po svatbě. ;) Nad žádostí o ruku jsem upřímně nikdy nepřemýšlela, nic si nevysnila... Pokud najdu toho pravého, tak mi bude jedno, jestli mě požádá na nějakém romantickém místě nebo doma při vaření oběda. :)
    marie.hoangova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Pravda, ať už je žádost taková nebo maková, vždycky jde jen o tu milovanou osobu :-)

      Vymazat
  11. Moc gratuluji! <3 Hlavně ať o vydrží. <3
    Má vysněná žádost o ruku? Bohužel s osobou, kterou jsem milovala, a dnes se se mnou rozešla.. Ta představa, jak spolu jsme někde na cestě ve světě (obě jsme chtěly cestovat), třeba v Itálii a nebo Riu de Janeiru, byť i jen někde v republice, hlavně abychom tam byly spolu a ani by to nemuselo být bůhví jak romantické. Stačilo by, že by to byla právě ona, komu bych dala své ''ANO'', i své srdce. Bohužel, nebylo nám přáno, život musí jít dál. :)
    A kdyby náhodou; hanakova.lenicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Jej, to je mi moc líto :-( Rozchody nejsou příliš veselá věc, ale držím palce, ať to rychle přebolí, a jak píšeš, život musí jít dál... A určitě časem potkáš někoho, koho zase budeš milovat a s tou to určitě vyjde. Rozhodně ti to moc přeju :-)

      Vymazat
  12. Seděli jsme opilí v noci u potoka a najednou nás napadlo, že bychom se mohli vzít. Ale pak jsme si to druhý den rozmysleli. A to je jediná žádost o ruku,jakou jsme zažila.

    stanahala@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D
      Rozhodně to je originální, ale uznávám, že v opilosti je to poněkud ošemetné :-)

      Vymazat
  13. Na dovolene v Italii mi pritel podal z more musli, kterou "nasel" a v ni byl prstynek ;) Ted vybirame snubni prstynky a je to boj :-D Nejvic se nam zatim libi tyto https://www.goldeligius.cz/snubni-prsteny-sn870700rw.html - co na ne rikate?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásná žádost o ruku, taková romantická :-) Jo, to věřím, shodou okolností jsem dneska koukala na snubáky a to bude těžký výběr :-D
      Ale tyhle jsou moc krásné, osobně se mi líbí, když jsou na prstýnku různé barvy kovu, dělá ho to zajímavějším, takže jen do toho :-)

      Vymazat
  14. Vzhledem k mému věku, mě o ruku ještě nikdo nežádal, ale už jsem přemýšlela jak by mohla vypadat dokonalá žádost o ruku. Hodně dám na romantiku, tak že nějaké krásné romantické místečko v tu správnou chvíli se správnou osobou. :3 Na fb Vás sleduji :)
    Máte kouzelný blog rráda se vrátím. A gratuluji!
    Můj e-mail je alyssana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-)
      A přeju, ať jednou přijde ta nejromantičtější žádost o ruku (a samozřejmě i ta správná osoba) :-)

      Vymazat
  15. Blahopřeji :)
    Představy... těch je víc, ale nejradši bych byla, kdyby to byl okamžitý nápad. Přijde mi to mnohem víc romantické, než nějaká extravagantní žádost o ruku. Ale později bych určitě chtěla žádost potvrdit nádherným prstenem :D
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Jj, souhlas, okamžitý nápad mi taky přijde romantičtější, ale ve výsledku je to asi jedno, hlavně že k tomu dojde :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)