sobota 24. prosince 2016

Pozitivní týden #26

Vánoce jsou tady! :-D To mi stačí ke štěstí samo o sobě, ale i tak bych ráda pár věcí vypíchla:

Malý princ
Letos jsme místo tradičních vánočních filmů zhlédli Malého prince. Měla jsem trochu obavy, zdali se tvůrcům podaří zachovat kouzlo této krásné knížečky, ale s potěšením můžu říct, že film je velmi povedený. Ačkoli se striktně nedrží předlohy a část příběhu je zkrátka klasická pohádka o tom, že důležití dospělí se ženou za penězi a zcela ztratili schopnost být dětsky spontánní, poetičnost Exupéryho díla zůstala zachována. Snímek je příjemný, místy dojemný a plný emocí a s hudbou, která dokonale podtrhuje celou atmosféru. Moc se mi líbila i netradiční animace, která ve filmu vyjadřuje prostředí knihy.

Vánoční besídka
Když jsem chodila do práce, každoročně jsem se těšila na vánoční večeři s kolegy. Teď mám místo toho dětskou vánoční besídku, což je mnohem neformálnější záležitost :-D. Ale se sejít se s ostatními maminkami, ochutnat připravené cukroví a snažit se zabránit dětem, aby nám nezbořily byt, byl nakonec docela dobrý nápad.

Dálkový kurz tvůrčího psaní pro blogery
Nikdo není tak dobrý, aby nemohl být ještě lepší. V duchu této průpovídky jsem na nabídku, zda nechci absolvovat dálkový kurz tvůrčího psaní pro blogery, kývla téměř okamžitě. Psaní mě moc baví, ale už dlouho mám pocit, že bych potřebovala zpětnou vazbu jiného typu, než mi dávají mí čtenáři, kamarádi a rodina. Pokud vás zajímá, jak takový kurz probíhá, tak se těšte na článek :-).

Zdobení perníčků
Jedna  z mých nejoblíbenějších vánočních činností. Můžu popustit uzdu své kreativní fantazii a pořádně se výtvarně vyřádit. Letos jsem si konečně pořídila pořádné zdobítko, takže odpadlo rozčilování se s mikrotenovým sáčkem, u kterého poleva tekla všemi směry. Takže letos to šlo jedna báseň, dokonce i s prckem, který zdobení pojal stylem napatlat polevu na perníček a oblíznout :-D. Fotku výsledku nemám, neboť jsem to zapomněla vyfotit a teď už všechny visí na stromečku :-).

Předvánoční návštěva
Konečně se za mnou zase přijela podívat má zaneprázdněná sestra s kamarádkou. Už jsem je dlouho neviděla, tak mě návštěva opravdu potěšila. Pojaly jsme to ryze vánočně. Ozdobily jsme stromek, pily punč, vyrobily (a následně vyzunkly :-D) tři litry vaječňáku, snědly hromadu cukroví a jiných dobrot a koukaly na filmy. Bylo nám doma tak dobře, že jsme se ani nevypravily na vánoční trhy :-D.

Už nedočkavě čeká na dárky :-D

Já si vánoční čas neskutečně užívám a přeji i Vám krásné a kouzelné Vánoce a pořádnou knížní nadílku pod stromečkem :-).

Máte z Vánoc radost stejně jako já? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)