úterý 12. července 2016

Pozitivní týden #18

Co hezkého se mi událo za poslední týden? Nebo spíš týdny, nějak to flinkám :-):

Svatba kamarádky
Taky vám svatby přijdou tak krásně romantické? Když pominu, že nevěsta je většinou nádherná a ženich vyšňořený, tak slíbit si lásku a věrnost na celý život je prostě kouzelné. Zvlášť když v tom okamžiku to oba myslí skutečně vážně, v dobrém i ve zlém. Přijde mi to vždycky tak neuvěřitelně dojemné. Jo jo, v tu chvíli se vynořuje mé nenapravitelně romantické já :-D.

Výlet do zoo
Usoudila jsem, že prcek už je dost velký, aby ocenil, že se může mrknout v zoo na zvířátka. Tak jsme s partou mamin a dětí vyrazili na celodenní výlet. Ovšem první, co naše dítě v zoo zajímalo, nebyla zvířátka, ale svačina :-D. Všichni nadšeně koukali na tučňáky a jedině náš prcek se s hlasitým ham, ham dobýval do tašky. Ach jo, asi bude po mně :-D. Ale viděli jsme malinké gorilátko a slůňátko a spoustu jiných chlupatých či opeřených tvorů. Jen teda ještě musím prckovi vysvětlit, že slon opravdu nedělá haf :-D. A obecně počasí teď výletování přeje, takže náš obvyklý den vypadá tak, že ráno sbalíme svačinu a vyrážíme někam do přírody, nebo alespoň tam, kde to v Praze přírodu připomíná :-D.

          
Naše jediná fotka ze zoo s bizony :-D         

Čokoládová kostka
Ačkoli to zní jako něco moc dobrého k jídlu, není tomu tak. Jedná se o masážítko, které je z čistého kakaového másla s vůní božské čokolády. Objednávala jsem ho zde a nemůžu si ho vynachválit. Jeho vůně je skutečně úžasná a každý večer promění mé obvyklé mazání kůže celého těla v příjemný aromaterapeutický rituál, na který se fakt těším. Kromě řady skvělých a pozitivních účinků, které kakaové máslo má, také údajně zvyšuje elasticitu pokožky, což se mi bude docela hodit, neboť bříško začíná pomalu, ale jistě vykukovat a striím bych se chtěla fakt vyhnout. Ještě tak přesvědčit mého milého, aby mě tím namasíroval, to by teprve byla slast :-D.

Plánování programu na Colours of Ostrava 2016
A je to tady, za chvíli se se ségrou a kamarádkou vypravíme do víru všech možných hudebních stylů a žánrů a na to je třeba se pořádně připravit. Nejenže musím někde vyhrabat spacák, ale hlavně to znamená předem si zjistit, kteří umělci vystupují a pokud je neznám, tak si je poslechnout a vybrat si, koho rozhodně chci slyšet a kdo za to nestojí. To mě fakt baví, protože často objevím řadu interpretů, kteří se mi líbí, a navíc si je pak poslechnu naživo. Taky máme rezervované lístky na Roberta Fulghuma! Těším se.

Záliba prcka v knihách
Z toho mám vážně radost. Jako správnou knihomolku mě velice často vidí s knihou/čtečkou v ruce a po mém vzoru se velice rád někde usadí a důležitě si listuje v knize :-D. Nebo za mnou běhá, ať mu čtu nebo si chce něco prohlížet. To je fakt krásné a doufám, že mu to vydrží. Už spolu chodíme do knihovny i do knihkupectví (což je peklo, protože neustále sbírám knihy a vracím je zpět do regálu, takže si ve výsledku nic nevyberu), kde se mu moc líbí. Jasně, z pískoviště je taky nadšený, ale doufám, že knihy pro něj neztratí nic na své přitažlivosti :-).

          
Jeho momentální best of :-D         

Co hezkého potkalo vás? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)