čtvrtek 2. června 2016

Pozitivní týden #16

Nevím, jestli je to tím, že začíná léto nebo je teď nějaké dobré období, ale těch veselých a pozitivních věcí se mi děje nějak moc. Nebo mám ze všeho větší radost? Kdo ví, každopádně si nestěžuju a užívám si to :-). Co mě tedy potěšilo v uplynulém týdnu:

Fruitisimo zmrzliny
Otevřeli blízko mého domova Fruitisimo bar. Z jejich ovocných a zeleninových koktejlů zas tak nadšená nejsem (tady si mé srdce získal Ugo), ale na jejich zmrzliny momentálně nedám dopustit. Vzhledem k tomu, že se vyhýbám mléčným produktům, je někdy docela obtížné si dopřát nějakou tu letní dobrotu, ale ve Fruitisimu mají kromě klasických zmrzlin i ovocné sorbety, které obsahují 82% ovoce (a pak teda nějaký ten cukr a vodu) a musím říct, že jsou fakt luxusní. Moje oblíbená volba je višeň a černý rybíz s acai a jo, jsem stálý zákazník :-D.

Návrat ztracené sestry
A je to tady.  Uběhlo pár měsíců a moje erasmácká sestřička zavítala zpět do rodné republiky. Nevím, jestli z toho má takovou radost jako já (neboť sotva přiletěla, hned se vrhla do zkouškového kolotoče), ale je to fajn mít ji zase tady a už se těším, jak si společně užijeme léto (alespoň částečně teda). PS: drb – navázala long-distance relationship s fešným Francouzem, tak doufám, že se jednou vezmou a budou mě zvát na prázdniny do Francie :-D.

Ajala čokoláda
To se tak stává, když zrovna máte svátek a jste beznadějní milovníci čokolády. A okolí to o vás ví. Byly doby, kdy jsem neměla problém sníst na posezení celou 300g Milku Triolade (a to jako vážně), ale čím jsem starší, tím mám rozmlsanější a zhýčkanější jazýček a dokážu ocenit kvalitní hořkou čokoládu (ideálně mezi 70-90%). Takže od našich jsem si přivezla obrovskou 70% čokoládu (která se ovšem cestou záhadně smrskla :-D) a od mého milého jsem dostala tři skvělé čokoládky z brněnské čokoládovny Ajala. Jsou vyrobeny ručně pouze z kvalitních kakaových bobů a třtinové šťávy. Žádné zbytečné emulgátory a ochucovadla. Já dostala rustikální, kávovou a s kakaovými boby. Krásné obaly jsou potěchou pro oči a co teprve když ochutnáte! To vám je ihned jasné, proč se čokoládě říká pokrm bohů :-D.

        
Ta s nejhezčím obalem nedožila focení :-D        

Rozlučka se svobodou (ne moje)
Věřili byste tomu, že jsem ještě nikdy nebyla na rozlučce se svobodou? Ani ty svatby nemám moc obchozené (celkový počet dvě, z toho jedna ve čtyřech letech, jo, je to fakt bída :-D). No každopádně se mi zanedlouho vdává kamarádka a s ostatními jsme naplánovaly pořádnou rozlučkovou párty. Bohužel (nebo bohudík) jsme parta mamin na mateřské (tudíž kojící či těhotné), tak se nekonala žádná opíjecí kalba až do rána, ale spíše příjemné posezení v restauraci (ale jo, pak došlo i na drink v baru). Bylo nesmírně příjemné se zase jednou hodit do gala, popovídat si o něčem jiném než o dětech a hlavně se pořádně zasmát :-). A sem tam mrknout na okouzlujícího číšníka :-D.

Film Spotlight
Film, který se mi opravdu líbil. Pojednává o odhalení skandálu, který se týká zneužívání nezletilých představiteli místní církve. Do hledání pravdy se pouští parta investigativních novinářů z bostonského deníku The Globe, které představují taková herecká esa jako je Michael Keaton, Mark Ruffalo či Rachel McAdams. Od těch dob, co jsem četla sérii Milénium, mám pro investigativní novinařinu slabost, takže tohle téma mě hodně zaujalo. Celkově byl film velmi napínavý, místy až dramatický a nenudila jsem se ani chvilku. Takže na to rozhodně koukněte.

         
Zdroj: newsweek.com         

Jaké jsou vaše radostné události minulého týdne? :-)

2 komentáře:

  1. Páni, ta čokoláda!!! Ty obaly jsou prostě skvělé, hned bych si taky dala. A na film Spotlight se moc těším. Mám ho v seznamu od předávání Oscarů, ale zatím mi na delší dívání nějak nezbývá čas. Mám hrozně ráda knihy i filmy o novinářích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že udělat si čas na Spotlight se rozhodně vyplatí :-) I když pro nedostatek času mám naprosté pochopení :-D Sama se koukám na film jednou za uherský rok, takže ani nesleduju filmové novinky a vůbec jsem netušila o čem to má být, o to víc jsem byla příjemně překvapená a nadšená, víc takových filmů! :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)