sobota 1. října 2016

Návštěva knihovny - tentokrát ve verších :-)

Jedno líné odpoledne, předávkování čokoládou a dočasné pominutí smyslů, víc k tomu asi říci netřeba. Jen vás prosím, můj jambický pentametr berte s nadsázkou :-).

Plnými regály nadšeně bloudím,
radostné výkřiky ze sebe loudím.
Copak si půjčím? Knihu či čtyři?
Takové myšlenky mozkem mi víří.
Nový John Green na mě tu juká,
sama mi k němu vystřelí ruka,
a Petera Mayleho mé oko vidí,
ten už se z police mou vinou klidí.
A tady Hemingway! Cílem je odejít,
ovšem mé nohy ho nechtějí obejít,
vždyť je to klasik, úcta mu náleží,
o knihu víc, co na tom záleží.
Lákavý Pratchett na mne zas mává,
nálož knih v náruči snad sto kilo dává.
Svazky a svazky v cestě mi stojí
cesty té domů se záda má bojí.
Pomalým krokem šinu se k pultu,
s láskou se oddávám knižnímu kultu.
Paní se diví, jak že to odvleču,
zpotím se nemálo, však triko převleču.
Radost mám velikou a úsměv na tváři,
ovšem má rodina se nadšeně netváří,
to zase nebude týden co jíst,
máma si zaleze a bude číst.
Aspoň se nenudím, když dlouhá je chvíle,
říkám všem důrazně, zato však mile.

:-D

Zdroj: smurfs.wikia.com

Taky vás někdy přemůže básnické střevo? :-D

2 komentáře:

  1. Skvělá knižní básnička, moc jsem se pobavila, tleskám! Víc takových:) Mě nedávno políbila múza, když jsem byla s kámoškou na kafi a první verš byl: Po náměstí v Londýně Sherlock kráčí ovíněn, zbytek už dohromady teď nedám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Začátek zní skvěle, rozhodně by mě zajímalo pokračování! :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)