čtvrtek 22. října 2015

Začínám psát blog, juhuů!

Nápad založit si blog už v mé hlavě nějakou tu dobu sídlil. Vlastně v momentě, kdy jsem začala číst blogy cizí, jsem egocentricky uznala za vhodné také sdělit světu pár svých báječných myšlenek. Tak jo, nápad se mi líbil, ale jakou si vybrat tématiku? Vzhledem k tomu, že jsem holka, byl můj prvotní nápad psát o kosmetice. Jenže mým cílem je přispívat a psát články častěji než jednou za čtvrt roku, kdy je načase si pořídit nový šampon, takže jsem kosmetiku jako hlavní náplň blogu velmi rychle zavrhla. Dalším nápadem bylo psát o svém životě, něco jako Život s/podle/a/versus já. Taky škrtnuto, teda ne že by můj život nebyl dost zajímavý a já nenašla témata ke psaní, ale přece jenom se mi to nezdálo jako to pravé ořechové. A jak jsem tak bezcílně bloumala a namáhala své malé šedé buňky mozkové, přišla má sestra s báječným nápadem:

Ty, Moni, a proč nepíšeš o svý největší zálibě?
O jídle? Vždyť neumím vařit a čaj padesátkrát jinak by nikoho nebavil!
Ale néé, já myslela knížky.

A jo, proč já vlastně nepíšu o knihách? Tolik knížek jako já jich v mém okolí přečte málokdo a já pak nemám komu sdělovat své myšlenky a názory, co se literatury týče. Tudíž teď to budete vy, milí čtenáři/čtenářky, kdo bude poslouchat, respektive číst, mé nářky, jak byla kniha příliš nudná, příliš napínavá, příliš krátká nebo naopak pročítat mé oslavné ódy na zajímavý román. Ale vzhledem tomu, že mezi mé zájmy patří nejen knihy, občas se tady objeví článek i na jiné, neméně zajímavé téma :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)