čtvrtek 18. února 2016

Pozitivní týden #7

Mezi nejpříjemnější zážitky tohoto týdne řadím:

Znovuotevření farmářských trhů na Náplavce
Kdybyste chtěli vědět, kde většinou trávíme sobotní dopoledne, tak je to právě tam :-). Nakoupíme čerstvou zeleninu a často i nějaký ten mošt, ořechy, čaj, raw dortík či to, na co máme zrovna chuť a náladu. Výběr je převeliký, prodávající příjemní, a pokud vyjde počasí, tak si nedovedu představit lépe strávené sobotní dopoledne. A když se nám nechce vstávat, tak tam vyrazíme až kolem poledne a spojíme to s obědem, neboť se tam dá i skvěle najíst :-).

Není to krása, nakupovat s takovým výhledem? :-)

Rozšíření sbírky čajů
Protože jsem milovnice nejen knih, ale i čajů (navíc myslím, že se tyto dva subjekty báječně doplňují a není nic příjemnějšího než si sednout a vychutnat šálek výtečného čaje a přitom si číst knihu), tak jsem v sobotu neodolala a přikoupila exemplář do svých zásob, a to čaj Aki Bancha, což je japonský zelený čaj od Klasek tea. Už mám od nich Senchu a je výborná. A když jsme u těch čajů, tak mi přítel přinesl luxusní čajík Sencha Koushun od Tea Mountain. Prostě čajem mi uděláte radost vždy, tedy čajem a čokoládou :-D. A uvažuju, že tomuhle vynikajícímu nápoji věnuju celý článek :-).

Čaje zkrátka není nikdy dost! :-)

Zkrácení vlasů
Jo jo, byl čas je zase trochu ušmiknout, neboť jsem je měla takové ucourané… Ke kadeřníkovi moc nechodím, ale zase nechci vypadat jak princezna Rapunzel, tak holt jednou za čas přítel vezme nůžky a je to :-D. Chtěla jsem vám svůj nový sestřih vyfotit, ale udělal se mi kolem oka příšerný ekzém, a tak nějak se mi příčí děsit lidi, takže musíte počkat až budu víc fotogenická :-D.

Zhlédnutí filmu Stážista
Valentýna nijak zvlášť neslavíme, přítel z principu neslaví žádné svátky a mně tenhle svátek nějak není blízký, a fakt nesnáším kýčovitá srdíčka :-D. Ale zase proč si neudělat hezký večer s nějakou romantickou komedií a sníst k tomu hromadu nezdravých dobrot? Tak jsme se koukli na film Stážista, v hlavních rolích  Anne Hathaway a Robert de Niro, a docela se nám to líbilo. Je to milé, místy praštěné, místy trochu kýčovité, ale rozhodně vtipné. Doporučuju :-).

Návštěva knihovny
Teď na čtení nemám moc času a tak jsem knihovnu trochu zanedbávala, ale výpůjční doba Pána věže dosáhla svého maxima, tak jsem tam musela hezky naklusat a knihu vrátit. Samozřejmě nezůstalo jen u vrácení jedné knihy, společnost cestou domů mi dělaly dvě další knihy (vidíte to sebeovládání? :-D) a to Oliver Twist a S láskou, Rosie. První jmenovanou si chci přečíst už dlouho a ta druhá mi byla několikrát doporučena kamarádkami, takže mi to prostě nedalo :-).
Co vám zpříjemnilo týden?


6 komentářů:

  1. Přesně, čaj a kniha jsou skvělá kombinace :) Často chodívám do čajovny si číst :) Jinak japonské zelené čaje miluji. Bancha je skvělá, ale Sencha mi chutná malinko víc. Ještě je skvělá Genmaicha nebo Tamaryokucha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, Genmaichu a Tamaryokuchu určitě vyzkouším :-) Není to tak dávno, co jsem zelený čaj rozlišovala na sypaný a pytlíkový a synonymem dobrého čaje pro mě byl Pikwick :-D Ale teď už si dokážu kvalitní čaj opravdu vychutnat (a troufám si říct i připravit) a vůbec se to nedá srovnat...
      Jo jo, čajovny jsou kouzelná místa s jedinečnou atmosférou, na čtení knih ideální :-)

      Vymazat
  2. tak to se budu těšit na foto.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sákra, a já si říkala, že bych se tomu nenápadně vyhnula :-D

      Vymazat
  3. Trhy opět závidím, na tohle je prostě Praha super. Článek o čaji určitě sepiš, ráda se nechám poučit a inspirovat. Banchu jsem si taky pořídila. Na jednom kurzu zdravého vaření nám ho uvařili a já si ho tam oblíbila. Info o novém účesu bez fotky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, když jsem ještě bydlela na Moravě, tak tam sice taky byly farmářské trhy, ale nabídka byla dost mizerná, takže v Praze jsem z nich fakt nadšená.
      Na článku o čajích už se pracuje, ale nakolik to bude poučné, to teda nevím :-D
      Já věděla, že bez fotky to asi nebude úplně akceptováno :-D Příští stříhání to napravím :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)