čtvrtek 11. února 2016

Pozitivní týden #6

Tenhle týden mi vážně zvedlo mizernou zimní náladu a rozjasnilo den těchto pár věcí:

1. Letenka do Londýna!
Za měsíc a kousek letím na výlet! :-) Cílovou destinací není přímo Londýn, ale anglické město Wolverhampton (pro toho, kdo strávil hodiny zeměpisu čtením pod lavicí jako já, uvádím, že Wolverhampton leží kousek od Birminghamu :-)) A proč zrovna tam? Protože tam toho času studuje má sestra v rámci projektu Erasmus a bude mít zrovna jarní prázdniny a pochopitelně by se hrozně nudila a bylo by jí smutno, takže není jiná možnost, než že jí přijedu zachránit a dělat společnost :-D Už jsme spolu nějaký ten výlet zažily a musím říct, že naše cestovatelské zážitky stojí za to, takže se těším, ani nevíte jak :-).

2. Povedl se mi druhý raw dort :-)
Pomalu, ale jistě propadám výrobě raw dortů. Nadevše totiž miluju sladké a raw dorty jsou většinou nejen výborné, ale i zdravé a plné prospěšných látek. Tentokrát jsem vyzkoušela raw jahodový cheesecake a byl vynikající (i když trochu malý :-D). Pro ty, kdo by rádi vyzkoušeli, odkaz na recept je zde – jen místo malin jsem dala jahody, ale prý fungují i meruňky či kakao, prostě co máte doma :-) A citron i sirup jsem dávala spíše odhadem a dle chuti.

Ta fotka je fakt mizerná, leč lepší prostě nemám, ale dort byl fakt výborný! :-)

3. Koukli jsme na Snídani u Tiffanyho
Už asi po stopadesáté :-) A i po stopadesáté se mi to neskutečně líbilo, jak už jsem psala zde, tak Audrey Hepburn prostě zbožňuju. Je tak okouzlující, půvabná, elegantní, kouzelná… Myslím, že budeme pokračovat filmem Prázdniny v Římě :-).

4. Absolvovali jsme první lekci miminkovského plavání
A vůbec nechápu, že jsem s tím tak dlouho otálela! Přiznávám se, že mi to přišlo strašně drahé a prostě se mi nechtělo, ale je to fakt skvělá věc. Náš malý plaváček byl nadšený, moc se mu to líbilo, a kdybych ho neodtáhla násilím z bazénku, tak se tam cachtá doteď :-).

5. Jaro se blíží!
Cítíte to taky ve vzduchu? Jaro se blíží! :-) Jo, já vím, je půlka února, ještě nebyl ani Valentýn a já už otravuju s jarem. Ale, JARO!!! Chápejte, zimu fakt nemám ráda, pořád je tma, zima, mokro, člověku se chce spát a vůbec jsem taková bez energie, ale jakmile se trochu oteplí a já můžu vyjít bez čepice a neomrzají mi uši, tak se hned cítím celá znovuzrozená :-D Trochu přeháním, jarní únava mě asi dostihne, ale stejně… Už jsem ve vzduchu ucítila nádech jara a to mě vážně potěšilo :-).

Co vy a předvalentýnský týden? :-)

2 komentáře:

  1. Anglie, cestování, paráda. Užij si to! Miminkovské plaváni - chodila jsem s prvním synkem asi od jeho půl roka do roka a taky nás to bavilo. Teď už s druhým není tolik času, ale chystáme chodit alespoň všichni do bazénu bez programu. Až se vykutáme ze všech rýmiček a kašlíčků :) Jaro už bych taky brala, ikdyž zase začnou starosti se včelařením, zahradou, atd., ale potřebujeme ještě, aby alespoň jednou mrzlo a my mohli zajet s jeřábem na pozemek, aniž by tu uvíznul v bahně. Takže mám teď takové ambivalentní pocity, když se dělá hezky. A chválím fotku dortu, jdu mrknout na recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, doufám, že užiju, fakt se neuvěřitelně těším :-) Sice jedu jen s příručním zavazadlem, a teď jsem zjistila, že žádné příslušných rozměrů doma nemám, ale to se nějak vyřeší :-D
      Taky se teď trápíme s rýmou, ale doufám, že se do středečního plavání kouzelně vyléčí :-D A až bude starší taky plánuju chodit spíš do bazénu jen tak si zařádit bez nějakých lekcí :-)
      No jo, tak se zahradou to je jiná, pro mě je jaro to, že konečně můžu vyrazit ven na delší dobu a nezmrznout a taky to, že se nestmívá už ve tři odpoledne :-D Ale jak zmíním jaro před našima, tak taky slyším povzdech, co bude potřeba na zahradě udělat, takže tomu rozumím :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)