pátek 4. listopadu 2016

Pozitivní týden #23

Pozitivní týdny se pomalu proměňují v měsíce. Ale co už, je to můj blog a když uznám, že týden má délku kalendářního měsíce, budete to holt muset akceptovat :-D. Co mě tedy potěšilo v posledních dnech? Výlety, kavárny a jídlo aneb ještě si to musím užít, než mě nový přírůstek do rodiny zase uvrtá na čas doma :-).

Výlet do Olomouce
Udělala jsem si krásný výlet do mého milovaného studentského města Olomouce. Teď tam studuje moje sestra, tak jsem se regulérně nasáčkovala k ní na byt :-). Bylo nádherné počasí, tak jsme si prošly historické centrum, poseděly v kavárnách Café La Fée (tam pode mnou rupla židle, jsem oficiálně tlustá :-D) a Naše Café (tady doporučuju kromě kávy i úžasný karamelový cheesecake), vyrazily na oběd s rodiči a já nostalgicky zavzpomínala na svá studentská léta. Ach, jaké to bylo bezstarostné období :-).

Takhle bych chtěla trávit každé sobotní dopoledne :-)

Posezení v La Bohème Café
Na oplátku jsem sestru pozvala do Prahy, kde jsme si užily krásné dopoledne ve vinohradské kavárně La Bohème Café, což je de facto i takový showroom stejnojmenné pražírny a dodavatele skvělých čajů Harney Sons. Prostředí je velmi příjemné, nabídka rozmanitá, jen jsem si neuváženě dala Matcha Latté a řeknu vám, že to nebyla dobrá volba :-D. Chuť jsem si spravila čokoládovo-oříškovou tartaletkou, kterou naopak vřele doporučuji :-).

Rozlučka s...
Popravdě nevím, jak to nazvat. V podstatě šlo o něco, co by v Americe zřejmě nazvali baby shower, ale jak se tomu říká u nás, to nemám zdání. Oslava narození dítěte? Rozlučka s dosavadním životem? :-D Každopádně mě a ještě jednu moji stejně těhotnou souputnici kamarádky pozvaly na skvělou večeři do indické restaurace a při té příležitosti jsem dostala obří a roztomilý plenkový dort. Nikdy bych neřekla, že z něčeho takového budu nadšená, ale hormony dělají své a já si celý večer opravdu užila :-).

Knižní Vánoce
Končí mé ódy na krásy podzimu a začínám se těšit na Vánoce. Letos mám opravdovou radost z toho, že jsme se se všemi blízkými domluvili, že nebudeme kupovat žádné veledary, ale navzájem si pod stromeček nadělíme knihy. Což považuju za báječný nápad, neboť knížky potěší vždy a já se nemusím stresovat vymýšlením dárků, zoufalým běháním po naplněných obchoďácích a ještě se nervovat, zdali jsem se dotyčnému trefila do vkusu. Stejně tak nehrozí, že bych po Vánocích zůstala s hromadou nevhodných či zbytečných věcí, ale naopak se zavřu a celý leden budu jenom číst :-D.

Vánoční dm blbůstky
Ačkoli každoroční vánoční výzdoba už v říjnu mi pije krev, tak dmku to promíjím. A to ze zcela prostého důvodu, na jejich vánoční limitky kosmetiky Alverde se fakt těším :-). Tak už mám doma sadu tělových másel a ještě k tomu balíček zimní edice sprcháče s tělovým krémem. Sice Alverde nepovažuju za bůhvíjakou kvalitu, ale tohle si nedokážu odpustit :-D. Když už jsem byla v té vánoční náladě přihodila jsem do košíku vánoční punč, který se u nás doma dlouho neohřál a musím říct, že je fakt výborný (jasně, na klasický punč s vínem to prostě nemá, ale v momentě, kdy je vám alkohol zapovězen, je to velmi dobrá alternativa a bez práce). Přiznávám, že druhý den jsem tam šla zas a pro víc krabic :-D. Do našeho bytu se zkrátka pomalu, ale jistě vkrádá vánoční atmosféra a já jdu hledat recepty na cukroví a stahovat koledy. Ne, nejsem cvok, jen mám Vánoce fakt ráda a těším se na ně :-D.

         
Vánoční závislák :-D        
         
Jak si tohle období užíváte vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)