pátek 5. srpna 2016

Pozitivní týden #19

Co bylo skvělého na posledních několika dnech/týdnech?

Narozeniny
Zase o rok starší. Což je na jednu stranu mírně depresivní, ale na druhou stranu o rok více zážitků, radosti, zkušeností, moudrosti... Nejsem zastánce nějakých šílených oslav a darů, takže pro mě je nejlepší narozeninový den takový, který je jen podle mě. Nic nemusím, pro jednou neuklízím, nevařím, čtu si, jím dobroty a přemítám, co mi ten rok přinesl, čeho jsem dosáhla, co se mi povedlo, co se nezdařilo, a plánuju o co se pokusím příští rok. Prostě takové malé silvestrovské bilancování v půlce roku :-D.

Colours of Ostrava
Tak jsem se těšila a tak rychle to uteklo. Počasí sice nebylo úplně podle mých představ, ale i tak to byl skvělý ročník a já jsem ráda, že jsem tam byla. Podrobnější článek chystám.


Nové recepty
Poslední dobou jsem měla pocit, že mé kuchařské (ne)umění ustrnulo na jednom bodu. Sice jíme relativně zdravě, ale pořád dokola to samé. Jednoho dne jsem tedy sedla k internetu, projela všechny možné stránky a blogy a objevila pár skvělých receptů, které se mi osvědčily a které jsou opravdu výborné. Plus několik, které se moc nepovedly a můj reperotár oblíbených receptů tedy nerozšíří. Za prvé jsou to Veganské cizrnové sušenky, které jsou bez rafinovaného cukru a mouky a chutnají jak prtěti, tak i mně, potom Polentové hranolky, které jsou skvělou přílohou třeba k letním salátům a Bezlepkové škubánky s mákem díky kterým jsem se na chvíli vrátila do dětství, kdy tohle bylo mé zamilované jídlo (ovšem přejedla jsem se jich tak, že teď je jíme jen na slano :-D). Vyzkoušejte, uvidíte :-).

Autoškola
Pořídili jsme si auto. To je vlastně taky dobrá zpráva, jen se mě neptejte na žádné podrobnosti, vím jen, že má čtyři kola a je modré :-D. A vzhledem k tomu, že bez řidičáku je mi auto k ničemu, tak jsem se pod mírným nátlakem přihlásila do autoškoly. Nevím sice, jestli je to v šestém měsíci těhotenství úplně ten nejchytřejší nápad, ale lepší doba asi jen tak nebude. Tak mi držte palce, ať to bez nehod zvládnu :-). Edit: Na trenažéru jsem zatím bourala jen dvakrát :-D.

Už vím pohlaví
Vím, že je to úplně jedno a že na tom zas tak nezáleží, ale stejně z toho mám radost (tolik k mým úvahám, že si to nenechám prozradit, když se mě doktroka zeptala, zdali to chci vědět, tak ze mě vypadlo ano, ani jsem se nestačila zamyslet :-)). Vám to ovšem neprozradím, neboť dokud není na světě, tak nic není jisté. Ale směle můžeme začít vybírat jméno, což už tak veselé není, protože se zjevně nikdy nedohodneme :-D.

Jak jste si nedávné letní týdny užili vy? 

2 komentáře:

  1. Den podle mě chci taky. Od příštího roku zavedu :) Polentové hranolky vypadají výborně, určitě zkusím. V autoškole držím palce a přeji trpělivého instruktora :) Se jmény to u nás byl taky vždycky hrozný boj - prostě jsme měli hodně tipů, ale žádné nám nepřišlo jako to pravé a dokonalé. Jak trávíme letní týdny my? Vzala jsem kluky sama do kempu do karavanu a byl to tak intenzivní zážitek, že o tom možná napíšu samostatný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, v autoškole už se mi zdárně podařilo zalomit klíč v zapalování, takže si říkám, že to evidentně bude další z věcí na které opravdu nemám přirozené vlohy :-D Ale na druhou stranu, jak pravila jedna má moudrá kamarádka, raději si průšvihy vybrat v autoškole než v realitě :-)
      Tak se jmény to evidentně máme dost podobné, taky několik tipů, ale žádné se nezdá být tím pravým...
      Kempování v karavanu zní báječně, takže článek bych určitě ocenila :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)