pátek 3. listopadu 2017

Stalo se v říjnu

Co se týče přečtených knih, je to pěkná bída. Dokonce až taková, že ani nevím, jestli mám právo se nazývat knižní blogerka :-D.

Pro romanticky založené duše můžu rozhodně doporučit Jak najít lásku od Cecelie Ahernové (recenze). Pro milovníky detektivek zas Ženu z kajuty č. 10 od Ruth Ware (recenze). A pro milovníky jídla a zdravého stravování skvělou Novou biokuchařku Hanky Zemanové (recenze). Pro neoluxorácký magazín jsem recenzovala Italské jednohubky od obdivuhodné ženy a české blogerky Marty Kučíkové a Neobyčejná dobrodružství od Daniela Wallace, obě knihy můžu s klidem doporučit. A pro přečtení recenze hezky naklusejte do Neoluxoru :-D.
A také jsem přidala pár tipů do dětské knihovničky, které najdete zde.





Kultura

Výstava Světlo a život
Jedné deštivé neděle nebylo co dělat, tak jsme vyrazili okouknout novou přírodovědnou expozici v Nové budově Národního muzea, která má za cíl zvídavým návštěvníkům přiblížit, jaký mají sluneční paprsky vliv na rostliny i živočichy. Zavede vás do jeskyně, za zvířátky do stepi i do tropů. Rozhodně největším hitem bylo vyhrabávání kostí z písku aneb zkuste si být paleontologem :-D. Pro odvážné je možné projít pět interaktivních panelů s kvízy a zúčastnit se tak losovací soutěže. Výstava je zajímavá, poučná, částečně interaktivní a když už tam budete, rozhodně doporučuju koupit vstupenku rovnou do celého muzea a omrknout i expozici Archa Noemova :-).




Zkrocení zlé ženy
Po sto letech (přesněji po dvou) jsem byla zase v divadle. Pro mě poprvé v Divadle na Vinohradech a protože se v moderní činohře nějak neumím zorientovat, vsadili jsme na klasiku :-). Shakespearova komedie Zkrocení zlé ženy byla skvělá volba. Jednalo se o zpracování v tradičních kulisách, bylo to perfektně zahrané, konverzační humor se střídal se situačním a bylo vidět, že herci si to nesmírně užívají. A my diváci na tom byli podobně.

Osobní novinky

Začala jsem chodit do práce. Bylo to trochu nečekané a o dost dříve než jsem plánovala, ale když vám do klína spadne nabídka dobrého místa kousek od domu, velmi těžko se říká ne :-). Prozatím jen na dva dny v týdnu, ale i tak mám pocit, že se mi ten volný čas nějak ztratil. Ale jinak mě to moc baví, tak držte palce, ať si to se mnou nerozmyslí :-). A kdyby vás zajímalo, čím si momentálně krátím dlouhou chvíli, tak šiju dětem quietbook :-D. Je to nehorázná piplačka a nejsem si jistá, jestli to vůbec dětičky ocení, ale docela mě to baví.




Jaký jste si užili říjen vy? :-)

2 komentáře:

  1. Quietbook vypadá krásně. Vždy obdivuji, jak se s tím lidé dokáží piplat. Já na to vůbec nemám trpělivost, někdy mě to ale mrzí, protože výsledek vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě strašně baví, ale je to dost časožroustské, už jsem nad tím strávila desítky hodin a konec pořád nikde :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)