neděle 26. března 2017

Poprvé v Alpách!

Tohle byla dovolená s velkým D. Prosluněné dny, běloskvoucí sjezdovky, dechberoucí výhledy (kolikrát jsem málem zapomněla vystoupit z lanovky)  a taky  jedna nešikovná lyžařka :-). Kdyby vás zajímalo, kde přesně jsme byli, mrkněte na rakouské středisko Katschberg, můžu jen doporučit.



Začátky byly těžké :-D

Počasí nám opravdu vyšlo na jedničku, až na jeden zatažený půlden bylo každý den krásně a teplo a já se slunila a vytvářela vitamín D jako o život. Sjezdovky byly perfektní (nakolik to můžu jako nelyžař posoudit) a ubytování bylo příjemné (kdyby nebylo, asi bych si toho stejně nevšimla, neboť jsem byla z nezvyklého pohybu úplně vyřízená, v momentě, kdy jsem padla do postele, jsem byla tuhá).

Uznejte, že ty výhledy za to stojí :-)

I lyžování jsem si báječně užila a vrátila se vcelku (i když po jednom pádu jsem měla pocit, že si všechny mé orgány vyměnily místa a mé nadšení z prázdné sjezdovky vzalo za své v momentě, kdy jsem skončila na zadku pod sjezdovkou a hůlky s jednou lyží někde v půlce :-D) Ale cvičení dělá mistra (nebo aspoň obstojného lyžaře), takže si troufám tvrdit, že za ten týden došlo k výraznému zlepšení mých lyžařských schopností, a dokonce jsme si užili i noční lyžování. Prťata byla také nadšená, protože stavění sněhuláků, dělání andělíčků, lopatování a koukání na rolby a sněžné skútry má taky něco do sebe. Největší zážitek byla 2 km dlouhá sáňkařská dráha (zažila jsem tady horkou chvilku, když jsem v šílené rychlosti uvažovala, jak se vlastně na saních brzdí), jediná nevýhoda byla, že se musela nahoru vyšlápnout. Pro sáňkaře zkrátka lanovky nevedou :-D.



Dokonce došlo i na čtení (jak vypadalo balení si můžete přečíst zde) a ač jsem sebou brala hromadu knih, největší úspěch měla kniha s názvem Postel, hospoda, kostel, kterou jsem uzmula přítelově mamince :-D. Ale večery, kdy se nedá dělat nic jiného než číst, protože vás neskutečně bolí celé tělo, že jakýkoli pohyb je sci-fi, byly perfektní. A protože obrázky vydají za tisíc slov, tak se nebudu moc rozkecávat, a radši mrkněte na fotky :-).



Byli jste letos někde na lyžích?







1 komentář:

  1. My jsme tam ještě také nebyli, ale určitě se tam pojedeme někdy podívat. My jsme si s manželem koupili vloni vlastní lyže, tak je musíme pořádně využít. Do té doby jsme si je u sjezdovky půjčovali, ale vloni jsme se rozhodli, že zainvestujeme do vlastního vybavení, abychom jezdili na lyžích, na které jsme zvyklí. Na lyže jsme si pak ještě objednali nosič , abychom je vůbec měli v čem na ty hory dovést.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)