sobota 3. září 2016

Pozitivní týden #21

Co mi zpříjemnilo poslední prázdninové dny:

Dovolená na Lipně
Příjemný čas strávený s rodinou (a také s rodinou mého milého), bydlení přímo u vody a hlavně žádný signál! Takže den jsme trávili u vody, na houbách, na výletech a večery s knihou v ruce (a já většinou i v posteli tvářící se, že uspávám dítě :-D). Navštívili jsme Český Krumlov, Vyšší Brod, klášter ve Zlaté Koruně, hrad Rožmberk – všechno rozhodně stojí za vidění. A ve zbytku času si užívali krásné přírody a čerstvého vzduchu, bylo to moc fajn.

Každovečerní pohled před spaním :-)

Houby
Houby sice nejím, ale přesto má houbařská sezóna něco do sebe. Courat se lesem, nasávat vůni přírody a sem tam teda přidat do košíku nějaký ten hřib (případně krotit nadšení ostatních spoluhoubařů, abychom to nemuseli čistit několik dní) je prostě zábava, kterou jsem nikdy moc nechápala, ale poslední dobou uznávám, že má své kouzlo. Když místo hub najdete borůvky, je to ještě lepší :-D.

Já, houbařka :-D

FOOD piknik
Aneb co dělat, když je v Praze abnormální hic a na koupání se nechce. Prostě jsme se vyvalili na Ladronce na deku pod strom a v pravidelných intervalech si chodili pro něco dobrého k stánkům s všemi možnými lahůdkami. Jestli jste z Prahy, rozhodně si nenechte další ročník ujít :-)

.
Nově otevřená pizzerie
Konečně! Na tohle jsem čekala už od doby, kdy jsme se přistěhovali do Prahy. Aby vám to bylo jasné, tak kromě čokolády mám bezmeznou slabost pro pizzu. Tuhle původem italskou placku obloženou čímkoli, co vás napadne, jsem schopna i přes svou snahu jíst zdravě, konzumovat ve velkém a pořád. Téměř každé moje rande v restauraci skončilo pizzou, každá filmová noc se neobešla bez pořádného pizzového obžerství a když bylo potřeba něco slavit, hádejte, co nemohlo chybět :-D. Ovšem zdálo se, že pražská čtvrť, kam jsem se přestěhovala, mé vášni nepřeje. Buď sem nedováželi, nebo neměli dobrou pizzu nebo byla neuvěřitelně drahá a věřte, že jsme jich vyzkoušeli mnoho. Ale mé vroucné modlení bylo vyslyšeno a přímo v naší čtvrti otevřeli pizza bistro. Pizzu mají výbornou, cenově snesitelnou a hlavně ji během patnácti minut přivezou (na kole podotýkám).Takže až neprojdu dveřmi, víte proč :-D.

Pohledy
Vím, v dnešní době instagramu a ostatních sociálních sítí se posílání pohlednic moc nenosí. Naštěstí mám pár spřízněných duší, které na tento poněkud starosvětský způsob posílání dovolenkových pozdravů nezanevřely a na naší ledničce se tak vyhřívá pohled z Gruzie, Francie a také z Jeseníků. Tímto děkuji všem, co si vzpomněli a věřte, že najít ve schránce prázdninový pohled potěší mnohem víc než milion fotek z dovolené na facebooku :-).

Posíláte pohledy nebo to považujete za přežitek? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)