sobota 11. června 2016

Pozitivní týden #17

Jsem prostě skrz naskrz letní člověk, to si uvědomuju každé ráno, kdy se probouzím do slunečného dne a někdy mám pocit, že tohle mi k pozitivnímu naladění celého dne naprosto stačí. Ale i tak se najde pár dalších potěšujících událostí:

Kompliment od pána na poště
Šla jsem si na poštu vyzvednout balík a všimla jsem si, že na mě jeden z mužů ve frontě upřeně zírá. V momentě, kdy jsem začala pochybovat o jeho normálnosti, se usmál a povídá: „Omlouvám se, jestli jsem vás trochu vyděsil tím, že na vás koukám, ale strašně mi připomínáte moji kamarádku. Ona je totiž taky zrzka s takovými jemnými rysy v obličeji. Víte, takové ženy jsou prostě krásné a vy nejste výjimkou.“ Tohle mi vykouzlí úsměv na tváři ještě teď :-).

Nové plavky
Jo! Mám nové plavky, konečně! Vzhledem k tomu že kupování plavek je pro mě frustrující, otravná a často bezvýsledná procedura, tak jsem to odkládala, co to šlo. Ovšem nebudu se na pláži promenádovat nahá, že :-). Tentokrát to ale bylo úplně jinak, já vlezla do obchodu, popadla první plavky, které mě zaujaly, vyzkoušela, seděly, zaplatila jsem a za 5 minut bylo celé martyrium hotovo! Odteď už jen takové nákupy, prosím! :-D

Posezení na balkoně
Přijela mi na pár dní kamarádka a co dělat večer, když máte malé dítko a nemůžete se tudíž hnout z domu? Nám stačí jen málo – sednout si na balkon, uvelebit se v dřevěném křesílku, natáhnout nohy, uvařit si skvělý čajík, otevřít čokoládu a jen tak klábosit o věcech vážných i veselých, vzpomínat na věci minulé a těšit se na věci příští. A pak se zasněně koukat na západ slunce…

Takhle teď hodlám trávit veškerý čas... Ach, kéž by :-D

Nová markýza
Když už jsme u toho balkonu, bydlíme v bytě otočeném na západ, který má krásný, ničím nezastíněný výhled do polí a velká skleněná okna. Je sice hezky prosluněný, ale v momentě, kdy začne pořádné léto, se sauna oproti našemu bytu jeví jako velmi příjemné a chladné místo. Nekecám. Doteď nechápu, jak jsme loňská horka mohli přežít a neusmažili se. Letos v hrůze z ohlašovaných veder jsme zavčasu nechali nainstalovat pořádnou markýzu. Je to naprosto dokonalé, konečně si můžu na balkoně vesele sedět i v časném odpoledni a nemusím se obávat úžehu. Z toho mám fakt radost a velikou.

Rawfest 2016
Léto a festivaly k sobě prostě patří. Ať už se jedná o akce hudební (jeden takový mě za měsíc a něco čeká, jupí) nebo třeba jídelní. Vyrazily jsme letos s kamarádkou na pražský Rawfest, který se pořádal na strově Štvanice. Kromě skvělého a superzdravého raw jídla a nespočetných ochutnávek (věděli jste, že existuje raw klobása? Raw chleba? Raw medovník? Vynalézavost vitariánů nezná mezí) jsme vyposlechly několik přednášek týkajících se především zdravého stravování dětí a v mezičase se válely na dece pod stromy (to je malinko nadnesené, s dvěma malými průzkumníky se prostě neválíte, naopak vracíte lidem jejich majetek, odtahujete dítě snažící se zaplavat si ve Vltavě a tak). Podstatné je, že jsme si parádně užily krásný letní den.

Jak vypadal váš pozitivní týden? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)